Alla inlägg den 30 november 2011

Av Kayla - 30 november 2011 20:26

Alla prtarar ju om twilight filmerna. Visst dom är jätte bra.

Tänkte faktiskt kolla på nya twilight filmen ikväll . Det ska bli spännande.

NÅGRA JAG KÄNNER HAR REDAN SETT DEN OCH DOM SA ATT DEN VAR SÅ BRA ATT DOM HÖLL PÅ GRÅTA IHJÄL SEJ....

fÅ SE OM JAG GÖR DET...

nÅGON MER SOM GILLAR DOM FILMERNA??? :)

nOG OM FILM NU...





 


IDAG HAR DET VARIT EN RÄTT BRA DAG.

IDAG VAR JAG PÅ STAN MED HANNAH OCH HANDLA LITE, BLEV FAKTISKT MER JULKLAPPAR TILL KIAN.

Vad gör man inte för sitt eget kött och blod =)

min pappa sa till mej att jag kommer ju skämma bort kian som jag shoppar åt han...

Han har någon slags humor han tycker är rolig. vi andra fattar ju ingenting=)

Föräldrar har ju sina humor:D

Vi tog sen och käka lite på´mcdonald's. Det var gott:)



Sen hem och tvätta , och diska lite tills jim kom :)


ne nu ska ses film... ha det

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards