Alla inlägg den 27 november 2011

Av Kayla - 27 november 2011 14:39

Någon fråga mej om jag kunde skriva lite om min familj, släkt och vänner...

Visst kan jag göra det....


Har mina älskade föräldrar, min mamma heter anne, pappa heter benny

har 2 systrar som heter amy och hannah.

Har även halv syrra, inte riktigt min rikiga halv syrra men ändå:)

Hon heter sara. Hon är 26 år. Hon är bäst, ställer upp mycket fast hon har 4 barn.

Min syster Amy har två tvilling söner som är 3 år gammla.

Hon var 17 när hon fick pojkarna. Hannah har inga barn men hon skulle vilja ha :)

Självklart har jag kusin och moster och morbror, faster och moster:)

Stor släkt :)





har ju min lilla bebis goldenretriver hund Abby.

Men hon är egentligen inte en bebis men hon är min beis iallafall.

Hon är faktiskt 6 år gammal...









Liten bebisen





 





Nej nu till affären och sen tänkte jag baka lite:)


ha det bra alla

Av Kayla - 27 november 2011 06:36

Vakna till för en stund sen och kan inte somna om. Så typiskt, kian sover men jag kan inte sova alls.... vad ska man hitta på då om man inte kan sova!!!!!

det är jobbigt. pappa kom nyss upp och fråga vad jag gör uppe nu så här tidigt pöå en söndags morgon, kan ju inte sova blev mitt svar, då sa han att jag skulle värma lite mjölk så ska det nog funka. Mmmm så jag testa det, känner mej inte alls trött.

ska försöka lägga mej en stund, tills lilleman vaknar....

kan ju inte sitta uppe nu när kl är 06.39 på en söndag!!!



ha iallfall en bra dag.....   








  very cute :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards