Alla inlägg den 26 november 2011

Av Kayla - 26 november 2011 21:30

  Ni som läser min blogg får gärna fråga något om ni vill, Vore kul och svara på lite frågor från er som läser.

Ni kan fråga vad som helst så ska jag försöka svara så gott jag kan..

Så fråga på´:):)

Av Kayla - 26 november 2011 17:43

Ni kan inte ana vad som hände för knappt 2 timmar sen. Jo JIM kom förbi och ville bjuda mej på macdonalds:) Så gött

Han åkte iväg och köpte maten, sen hade vi trevligt. Mycket trevligt var det.

Sen så gav jim mej en ring... jag kan inte fatta det... Är så himla lycklig...

Ja det var en förlovningsring... Så underbart...


måste visa ringen..

  .



  vet att det är dålig kvalite p¨å bilderna men min kamera är knäpp:)





Kan man bli mer lycklig  







Kian<3 Mamma älskar dej så mycket    

Av Kayla - 26 november 2011 12:15

IDAG ÄR JAG SÅ TRÖTT, ORKAR KNAPPT HÅLLA MINA ÖGON ÖPPNA.

DET VAR EN JÄVLA NATT JAG VARIT MED OM.

kIAN MÅDDE INGEN VIDARE VID 11 TIDEN IGÅR, HANS MAGKNIP KOM TILLBAKA , IGEN, DET VAR SÅ SYND OM HONOM. STACKARS LITEN.

han somna inte förrän vid 4, sen kunde jag somna med, men efter en timma så blir jag väckt av grannarna som hade fest, dom spela as hög musik, gapa, slog sönder saker lät det som.

Herregud tänkte jag, nu vaknar väl kian, och de gjorde han. fy fan säger jag bara.

Så himla tråkigt, sen skrek han i säkert 3 timmar.

Tills slut somna han och jag med....

Han vakna till sej vid halv 9 .

bara att gå upp och fixa allt man ska göra.

Känner mej helt slut idag, skulle kunna sova i flera dagar i stärck......


nu ska jag ta och fixa lite mat.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards