Direktlänk till inlägg 28 november 2011

trötter

Av Kayla - 28 november 2011 11:58

idag är jag trött. Kian har sovit dåligt inatt och har haft en opera natt om ni förstår.

Jajamensan, han har gråtit hela tiden inatt. Känner mej som en zombie idag, men jag ska inte klagva, de4t är ju så när man har barn. Dom skriker, både på dagarna och nätterna, morgonen med....

Det är nogmagknip han har. Inte lätt och vara liten.

Idag ska jag och kian hälsa på en kompis till mig, ta en promenad med henne och hennes hundar. Det är trevlig.

annars ska vi inte göra så mycket mer idag, blir nog senare en slappdag.

Jag skriver nog mer senare, :)

ha en bra dag alla   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kayla - 11 december 2011 03:41

Ja det är nog så att jag kommer sluta blogga, har fått för mycket elaka saker skickade till mig, orkar verkar inte med sånt, ja jag vet att jag är ung och mamma till en pojke som är 1 månad gammal. Och det är mitt val, mitt liv. Jag har alltid ä...

Av Kayla - 7 december 2011 11:40

Ja nu har vintern kommit. Snö som är så fint, speciellt när man är innomhus och kollar ut, så himla fint tycker jag... Filma lite förut , heheh tyckte ja kunde lägga upp de här på bloggen... vet att jag inte har bloggat så mycket nu, men har vari...

Av Kayla - 5 december 2011 13:30

iDAG tycker jag att det är en helt underbar dag. Idag har jag hunnit med rätt mycket, i morse skulle jag till tandläkaren, och såklart var kian med, och min syrra, amy. Hon skulle passa kian så länge jag var inne hos tandläkare. Och kan ni tänka,...

Av Kayla - 3 december 2011 15:37

Av Kayla - 2 december 2011 17:14

Ja TIDEN GÅR VÄLDIGT FORT NU. vI ÄR JU REDAN INNE I DECEMBER. oCH KIAN VÄXER SÅ DET KNAKAR, OCH KL I HUVUD TAGET GÅR JU FORT, VECKORNA MED, MAN HINNER JU KNAPPT MED ALLA DAGAR. mAN HINNER NOG BARA BLUNDA SÅ ÄR DER SNART NYTT ÅR.. iGÅR HADE JAG ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards