Alla inlägg den 24 november 2011

Av Kayla - 24 november 2011 23:08

Idag är den 24 :e november. Bara 1 månad kva tills julafton. Har hunnit köpa några julklappar till min familj .Men jag villl ha något mer till kian. Någon som har nåt förlag? :)

Idag så var jag och hälsa på en kompis. Hon har precis köpt en hundvalp. En rottweiler. Jätte sööt. Kian var jätte nyfiken på¨hunden. Jätte gulligt :) Kompisen bjöd på´citron muffins. I love it :):):) Så himla gott var det. Efter det så¨tog jag en promenad hem. Senare ville min bästis att vi skulle gå på bio, Men jag hade varken lust eller ville kian med morsan och farsan. Dom har jobbat natt, Helt slut var dom. Men min kompis blev inte arg , hon sa att hon förstår. En annan gång ska vi på bio, när kian är lite äldre.

Men vi tog en promenad tillsammans. Det var härlig men lite kallt :):):)

Man fick sätta på sej kläder så man inte frös:D

Sen hem och tog det lugnt. Kian somna när vi kom hem. Aja inte mycket och göra, bara lägga han i sängen. Jag kolla på tv en sväng, efter det tog jag en varm dusch, Härlig kan jag säga:)

Sen vid nio vakna lilleman och ville så klart komma upp till lilla mamma :D hihih

Ja det var matdags ochså.

I morgon blir det att åka till min syster och ha en trevlig dag med henne och hennes goa familj:) Tacos i morgon :) Så gott.

ska ta och lägga mej. Lilleman kommer väl vakna sen, säkert vi 2 . Brukar vara så

ha det bra alla

Av Kayla - 24 november 2011 17:29

Så kom du då till oss du älskade barn,
och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.

Ditt liv skall vi följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är vi din tryggade borg.

Idag vill vi visa för vänner och släkt,
den gåva vi fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara.







 




 





Bara massa kärlek   


Av Kayla - 24 november 2011 16:24

sATT IGÅR OCH KOLLA LITE PÅ KLÄDER TILL KIAN. hITTA MASSA FINA OCH SÖTA KLÄDER.

sKA TA OCH BESTÄLLA LITE ÅT HONOM.

vAD TYCKS? JAG TYCKER DOM VAR SÅ HIMLA SÖÖÖTA:)









     

Av Kayla - 24 november 2011 16:14

Allt börja när jag blev gravid, många tyckte att jag var mycket för uing för att skaffa barn. Men som jag alltid har sagt till alla jag känner, jag skulle klandra mej själv om jag tog bort ett liv. Ett underbart liv. Jag skulle inte kunna leva med det. Ålus så var jag redo fast jag är ung. Nu när jag har min son och vi är ute och går så är det alltid någon som viskar åt mitt håll och vissa säger att jag måste vara knäpp som skaffa barn tidigt. VISSA  TROR OCHSÅ ATT DET ÄR MITT SYSKON. mEN DET ÄR INGEN FARA OM FOLK TROR DET.

hAR BARA INTE FATTAT VARFÖR FOLK HAR SÅNA FÖRDOMMAR MOT ALLT.

dET SPELAR INGEN ROLL OM MAN ÄR UNG OCH HAR BARN, ELLER OM MAN ÄR TJOCK ELLER SMAL. eLLER OM NÅGON HAR RÖTT HÅR ELLER GRÖNT, ELLER KANSKE MED ROSA. dET SKA VÄL INTE FOLK BRYR SEJ OM. dOM BORDE HÅLLA SINA KOMMENTARER FÖR SEJ SJÄLV.

vISSA KAN JU TA ÅT SEJ VÄLDIGT MYCKET AV VAD FOLK SÄGER TILL EN. vISSA BLIR JU RÄTT DEPEREMERADE OCH KANSKE GÖR NÅGOT DUMT. dET ÄR HELT SJUKT ATT DET SKA VARA SÅ.bLIR BARA SÅ ARG PÅ FOLK SOM INTE KAN HÅLLA MUN!!!!!!


vARFÖR SKA ALLA BRYR SEJ OM ANDRA FÖR, BARA massa negativa saker.

Man bestämmer själv hur man gör med sitt liv eller om man ändrar hårfärg, eller göra något annat... Guuud vad sur jag blir!!!!



Nu ska jag ta hand om min son........

skriver mera när jag inte är så lack på folk med vidriga fördommar!!!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards