Alla inlägg den 25 november 2011

Av Kayla - 25 november 2011 17:54

Home again  

Idag har man varit hos syster och haft en trevlig dag. På dagen så åkte vi och shoppa lite julklappar åt alla. 

Köpte en tunika till syrran (inte hon som var med) 

Blev lite kläder och leksaker till syrrans barn

och till kian. Till mamma köpte jag lite fina saker och till pappa:) Kan inte skriva ut vad jag köpt, dom kan snoka runt här  

Efter det åkte vi och fika lite. 

Det var trevligt. Sen åkte vi till en kompis till min syrra och hämta lite grejer som syrran skulle få av kompisen. Blev fika där ochså¨:) alltid lika trevligt med fika:):) 

Efter det så åkte vi till syrrans fästmans jobb och hämta honom.

Hem till dom efter det och gick igenom lite av sakerna surran fick och sen slog vi in lite julklappar.

Efteråt så var ju så klart karl i huset jätte hungrig och fråga hela tiden vilket år vi skulle fixa med maten, Blev att vi satte igång med tacos och sen hade vi en trevlig middag.

Kian mådde bra på dagen men senare så fick han magknip. Stackars min lilla bubbe:(<3

Försäkte med allt men inget ville funka,

Så jag tänkte att vi borde åka hem snart, syrran körde hem oss. Åkte färbi affären och köpte lite jucie, Jag ÄLSKAR bara juice. Skulle kunna dricka det hela tiden:)

För en stund sen så släppte kian s magknip, så skönt för honom.

Kan inte vara lätt och vara liten.

Snart tänkte jag gå till affären igen, glömde ju så klart att köpa blöjor.

Man kan inte ha allt i huvudet:D

Måste duscha sen ochså.......





ha det bra alla :)   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards