Alla inlägg den 5 december 2011

Av Kayla - 5 december 2011 13:30

iDAG tycker jag att det är en helt underbar dag.

Idag har jag hunnit med rätt mycket, i morse skulle jag till tandläkaren, och såklart var kian med, och min syrra, amy. Hon skulle passa kian så länge jag var inne hos tandläkare.

Och kan ni tänka, inga hål:D Jag som är värsta godis monstret=)

Efteråt åka vi till stan och skulle handla lite, var lite rea på barnkläder.

Tog en fika och sen åka vi till vbåran kusin ute på landet... Dom ville bjuda oss på mat, det var riktigt gott kan jag säga er.

Var sen ute och gick med abby i skogen, mamma tog hand om kian då, han var så trött efter vårt äventyr:) hihih så söt han är, min lilla bebis<3

jag och kian ska till en kompis sen vid 3 tiden. Umgås lite och så:)

Känner i fötterna och bena att man gått mycket idag :D

Kommer nog somna tidigt ikväll....



Nej nu skriker sonen på mej, ska ge han mat och byta på honom....

ha en bra dag alla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards